söndag 2 november 2008

Ska vi flytta?

Jag har beslutsångest!!! Jag och M har ju drömt och fantiserat om att bo i hus i flera år, och nu har vi fått möjlighet att hyra en söt lilla stugan fr.o.m när vi vill. Den ligger 2,5 mil utanför stan, på ett annat pars tomt... Och den är bara på 2 rok... Och vi kommer behöva en bil till... Samtidigt är det ju faktiskt ett hus! Och ägarna var jättetrevliga! Och hyran är bara 4000 kr/månad inkl allt (värme, vatten, el, sophämtning m m). Jag behöver råd! Ska vi våga slå till?

3 kommentarer:

Helen sa...

åh ser jättemysig ut.. billigt å bra men jag tror du kommer tycka att det är för trångt.. tänk att ni har en lite pigg tjej som ska få plats att springa på... känn efter ordentligt gumman så ni inte gör ett för snabbt beslut.... kram kram

Anonym sa...

Ja jag var inne på samma spår som Helen att du kanske skulle tycka att det blir för litet i längden. Hur stort har ni nu?
Ja tänk till länge innan ni slår till. Men visst är huset fin och jätte gulligt :)
Kram

Anonym sa...

Ja det ser onekligen gulligt ut. Men är det inte i minsta laget? Utrymme är ju ändå av stor vikt...
Kram kram