onsdag 26 november 2008

Jag kan inte sova...


Tankarna virvlar runt som fjärilar i mitt huvud och dessutom drack jag Coca Cola förut, så jag kan verkligen inte sova! Mest ligger jag och tänker på framtiden - om jag och M någonsin kommer enas om någon plats att bo ihop på!? Helst skulle jag nog trots allt vilja bo i Ryd igen - där har jag mamma, moster och "faster", jag känner mig trygg i området, min kompis Camilla bor där... Och om vi bor där kommer Alva få gå i samma klass som sin kompis Lycka när de börjar skolan! Tyvärr kan M inte alls tänka sig att bo där...och trots allt vill jag ju så gärna att vi ska kunna bo ihop i framtiden, som en familj! Men vi kanske får splittra på oss... Jag vet ingenting längre, varken hur jag känner eller mår eller någonting. Varför måste livet vara så jävla komplicerat? Godnatt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch det låter inte alls som att du mår nåt bra:(
Å tankarna kommer ju alltid när man ska sova.

Hoppas ni löser det iaf.

Lycka, vilket härligt namn!
Verkligen fint & annorlunda.

Kram