torsdag 13 november 2008

Skitfilm!

Jag är ju hemma ifrån jobbet idag med och har precis tittat på en film som ligger etta på USA-listan: BURN AFTER READING med bl a George Clooney och Brad Pitt, men vilken SKITFILM det var!!! Jag satt och tänkte på annat halva tiden och ville bara att den skulle ta slut... Jag fattar inte att den har fått så bra recensioner - den var verkligen urdålig!

Idag är Alva på dagis i några timmar så att hon får leka av sig lite. Jag hade ingen aning om att man fick lämna barnet på dagis när man själv var sjuk, så jag har alltid haft henne hemma hos mig eller fixat barnvakt, men igår sa de att hon gärna fick komma dit i några timmar så att jag fick lite avlastning, och det har verkligen varit jätteskönt. M lämnade henne strax efter kl 7 imorse, och så går jag och hämtar henne kl 14.
Jag har inte gjort något särskilt idag - bara tittat på filmen. Jag ska nog unna mig att titta på ett avsnitt av Grey´s anatomy innan jag lagar till någon mat... Det är ju så tråkigt att äta när man har ont i halsen bara, för man känner ju ingen smak. Och så är jag jättesnorig också... Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk!

1 kommentar:

Helen sa...

hej.. i love greys... få se vad hände igår.. hmm jo tjejerna satt på dermatologyn å bara förundrades hur dom kan ha så lyxigt, sen ficl baily höra om tjejsex..haha ¨jag brukar åsså kolla före dom visas här. vet inte vilken säsong som visas här så jag vet inte vilka jag ska ladda ner... kram å krya på dig