söndag 16 november 2008

Frisk nu (eller i alla fall friskare...)

Vad skönt det är när en förkylning äntligen ger med sig - man känner sig som en helt ny människa! Tyvärr kan jag inte riktigt njuta av det, för jag känner mig på så fruktansvärt dåligt humör... Jag och M tjafsade igår igen, och jag är så jävla trött på allt bråk! Det slutade med att jag och Alva drog iväg till M-stad och hälsade på pappa och farmor, och när vi kom hem senare på kvällen agerade M som om ingenting hade hänt, och sånt gör mig vansinnig!!! Varenda jävla helg jag ska jobba tjatar han om att han vill att vi ska vara lediga TILLSAMMANS på helgerna och göra saker TILLSAMMANS, så varje helg jag jobbar är han sur och grinig över det och varje helg jag är ledig ser han till att starta bråk på morgonen så att jag ska bli sur och dra iväg, och så får han sitta vid sin älskade dator hela jävla dagen och inte behöva bry sig ett skit om något... Och sen när söndagen kommer får man stå ut med hans tjat hela dagen om hur jävla tråkigt det ska bli att jobbveckan börjar dagen efter igen... Jag är så JÄVLA trött på den här samma gamla visan varenda gång! Det finns liksom ingen anledning för mig att INTE jobba, för det är ju mycket trevligare på jobbet än att umgås med en sur och tråkig människa som egentligen inte vill umgås, utan vill sitta för sig själv och glo på sin dataskärm...
Faan, jag är alldeles för bitter för att skriva blogginlägg idag... Väntar dessutom på ett telefonsamtal om ett hus som vi är lite intresserade av att hyra - återkommer senare!

1 kommentar:

Helen sa...

SKICKAR MILJONER KRAMAR.. hörs av mera..måste duscha barnen.. kram