måndag 3 november 2008

Det blir nog inget hus...

...i alla fall inte det här. Förut när jag hämtade Alva på dagis frågade jag personalen om hon får gå kvar på sitt dagis om vi flyttar, men det får hon INTE. Man måste visst vara skriven i den kommunen där man har sitt barn på förskola, även om den är privat. Tyvärr! 
Jag ringde till M på jobbet och berättade nyss, och han blev jättebesviken! Jag förstår honom till 100% för han var verkligen sugen på det här huset, men samtidigt är det ju lite litet plus att jag inte vill flytta iväg Alva från sina kompisar om man inte vet om att det är för flera år framåt. Vi skulle prata mer om det över några tacos ikväll, men det är väl bara att ge sig ut på en ny jakt... Tänkte sätta ut en annons i morgontidningen också, för än så länge har vi ju bara annonserat på Internet.
Håll tummarna för oss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller dom hårt!=)

Det var inte meningen att ni skulle hyra det här huset, se det så.

Kram