tisdag 25 november 2008

Min lilla pippi-lotta...


Idag är vi lediga och det är sååå skönt! Tyvärr har jag typ tusen tråkiga saker att göra, men lite vila ska det väl bli också...förhoppningsvis. M åkte till Stockholm på kurs förut och kommer inte hem förrän imorgon, så ikväll blir det lugnt och skönt här hemma:-)
Och mailen funkar fortfarande inte, vad är problemet? Jag blir galen...
Till råga på allt vet jag inte om jag vill bo i hus längre heller!? Allt känns så osäkert när man ska hyra - man vill ju bo på ett ställe där man vet att man kan bo kvar ett tag, men när man hyr ett hus av en privatperson kan man ju få flytta ut när som helst... Och dessutom måste man ju ha en bil till... Plus att man dessutom blir ganska isolerad ute på landet... Faan, jag vet varken ut eller in längre! Samtidigt så vet jag ju att om vi inte flyttar till hus, så måste jag och M flytta isär, för han vägrar bo i lägenhet... Snacka om att tvingas välja mellan pest och kolera - antingen bo i hus med M eller bo i lägenhet utan M... Jag vill inte behöva välja!

Inga kommentarer: