måndag 24 november 2008

Jag hatar datorer!!!

Åh, jag blir så irriterad! Har försökt komma in på mailen hela kvällen, men det går inte... Jag håller ju på och mailar fram och tillbaka med ett par som har ett hus för uthyrning ca 2 mil utanför Skövde, och nu är jag så nyfiken på om de har skrivit något nytt, och så kommer jag inte in på mailen... Jag blir galen!!!
Har i alla fall precis tittat på ett avsnitt av Grey´s anatomy nu, och vad jag ÄLSKAR den serien! Det bästa som jag har sett på tv någonsin - jag hoppas att det aldrig tar slut... Tänk om det kunde bli en sån där långkörare som Glamour eller Days of our lives, eller nåt... keep on dreaming!

På tal om något helt annat - för ca 3 år sen kom det in en missbrukare på mitt jobb när jag jobbade i kundtjänst/spel/tobak, och han försökte råna mig. Han fick inte med sig något och polisen kom och tog honom inne i butiken sen, och han var påverkad och bar kniv och grejer, och det var rättegång och så, och hur som helst så blev han ju portad från våran butik. Igår kom han in och handlade av min kollega när jag stod precis bredvid!!! Faan, jag blev helt knäsvag och tyckte att det var skitobehagligt! Han däremot kände nog inte ens igen mig... 

Nu ska jag titta på en film innan jag lägger mig. Jag är ledig imorgon, och därför kan man ju vara uppe lite längre. Tyvärr håller de på och stamrenoverar i mitt hus, så man vet ju redan nu att de kommer börja borra och föra oväsen imorgon redan klockan 7...

Oj, jag kom på en annan grej som jag kände att jag ville berätta. För några veckor sedan fick en anställd sluta hos oss efter att det kom fram att hon hade förskingrat pengar och så, och häromdagen fick vi reda på att hon ska börja jobba i en nyöppnad butik i "vårt" köpcentrum - är inte det lite väl magstarkt? Faan, om det var jag som hade blivit ertappad med att sno pengar och fått sparken med omedelbar verkan, så skulle jag ju t o m flytta från stan! Men hon ska istället börja jobba i samma byggnad... ja, jag fattar det inte...

1 kommentar:

Helen sa...

fy va otäck att bli rånad.. men tur att han inte fick en spänn.. läskigt att han kom in igen..
håller med dig.. hur kan man ens stanna i stan..
hopppas allt är bra.. kram