torsdag 2 oktober 2008

Vill ni veta hur det gick på vägningen?

Det gick så här: -1 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blev så jäkla glad när vågen visade på minus ett kilo, och det är det mesta jag har gått ner på en vecka hittills. Nu är man så himla inspirerad till att det ska gå ännu bättre nästa gång! Men samtidigt, som jag har skrivit förut, så är huvudsaken att det känns bra och att det märks på kläderna. Jag är redan inne på sista hålet på skärpet... Åh, vad jag älskar känslan av att gå ner i vikt!
Nästa lördag ska vi ju ha fest på jobbet också, och tills dess ska jag köpa mig någon ny snygg tröja - det är jag värd! Det är ju sååå mycket roligare att köpa nya kläder när man känner sig smalare och snyggare och fräschare.

På tal om något helt annat, så sitter jag och äter kvällsmat här framför datorn, och jag kan verkligen rekommendera det jag äter nu: 1 dl naturell yoghurt 0,5%, 1 dl K-special, färska jordgubbar och lite Canderel strö över (1,5p).
På mötet förut köpte jag 2 påsar VV-chips också (2p/påse), så jag tänkte att jag skulle äta en sån påse snart, och dricka lite Cola zero till (otippat, va?). Är det någon som har smakat på de chipsen, förresten? Jag köpte en påse med Thai sweet chili-smak och en med Barbeque-smak.

4 kommentarer:

Helen sa...

GRATTIS.. gud så härligt.. måste kännas asbra... ah du är klart värd en ny snygg tröja!!!
här är det inget vidare.. är förkyld å är inte i form alls.. äter inte som jag ska. mår nästan illa av maten.. så det blir fil å smörgåsar.. tyvärr.. men vad gör man .. måste väl äta nåt..

kram kram

Anonym sa...

Bra kämpat!
GRATTIS!!
kram

batgirl sa...

Bra jobbat!

Anonym sa...

Thai sweet chili har jag smakat, goda & smakrika tycker jag=)
Grattis till minuset, hoppas det gått lika bra för mig på måndag*L*
Ha en bra kväll