fredag 17 oktober 2008

Förbannad på mig själv...

Igår efter att jag hade mosat i mig Noblesse och kanelgifflar och pasta med nuggets etc, blev jag så jävla besviken på mig själv! Och det värsta var att jag ville ge mig själv lov att fortsätta svulla hela helgen för att starta om på måndag... vem är det jag försöker lura, egentligen? Det är ju jag själv som vill gå ner i vikt, och det fattar ju till och med en liten bebis att man inte gör om man håller på och fuskar och ger sig själv dispens hela tiden... 
Så idag har jag verkligen tänkt på vad jag har ätit: frukost 5p, lunch 7p, minimorötter, vatten, Cola zero och inget mer! 
Nu tänkte jag laga till pitabröd med stekt halloumi light och massor av sallad och grönsaker - inget frossande för mig ikväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vad jag tycker du är duktig! Själv kan jag tala omför dig att jag hade nog svullat hela helgen :)
Men jag tycker du är stark! You go girl!!
Heja heja

Kram

batgirl sa...

Man behöver en "svullardag" ibland för att orka med tror jag. Jag har oxå sådana dagar kan jag ju erkänna. Men det är starkt av dig att bryta mönstret så fort.
Go girl! Du kommer att klara detta!
Kram och ha´en trevlig helg nu...