söndag 19 oktober 2008

På väg till Jönköping!


Sitter i bilen på väg till MediaMarkt och Ikea, och det är sååå skönt att vara ledig! Är lite sugen på en egen laptop, så det ska jag kika på - M är ju datanörd och har en som är skitbra, men jag vill ha en som bara är min... Ego girl! Annars är det inget annat vi ska köpa - det är ju bara så skönt att komma hemifrån. Angående pointsen så gick det åt helvete igår... Det började med en pizza i Falköping, och fortsatte med smågodis...och några kakor på besök hos farmor. När jag väl har börjat äta skräp en dag, så äter jag varken frukt eller vanlig mat resten av dagen, utan fortsätter med skräpet tills jag lägger mig- finns det nån som mig där ute?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också så, om det hjälper;)

Helen sa...

en till här då.... idag har det blivit två mjukmackor m leverpastej, chips, dricka, pizza, bullar, mjölkchoklad m mint marabou åt en halv å pär resten så 50 g, smågodis, å en glass... BAKISDAG som heter duga.. bloggar kanske ikväll eller imorrn.. kram

Anonym sa...

:) Va lik dig hon är!!! Jag är också likada, tyvärr. Svårt att få hejd på begäret när man har börjat!! Ha det så bra!