onsdag 8 oktober 2008

Bild på veckans looser!


Nej, jag ska sluta vara så hård mot mig själv, men jag är så jävla besviken på mig själv och mitt beteende! Som tur är känns allt mycket bättre idag (förutom huvudvärken som jag såklart vaknade med), så nu är det nya tag som gäller. Sitter med frukosten framför mig, och idag blev det 2 Polarkraft extrem med 1 skrattande kon light och saltgurka, 1 dl apelsinjuice och kaffe (3,5p). I matlådan har jag med mig ris och korvstroganoff (6p), och sen får vi se vad det blir för fettsnål middag ikväll... I'm back on track again!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Skönt att motivationen är tbx igen=)
Hur många points är en kub av skrattande kon light?
Räknar du den?

Kram

Helen sa...

va skönt att du är på rätt spår igen.. jag tänkte köra å räkna points men nä det är inget för mig just nu känner jag.. provade i hemlighet i två dar men nä det sprack varje dag... nä jag kör på som vanligt å nu mår jag hyffsat å borde kunna få igång motivationen igen.. KRAM