onsdag 6 februari 2013

Undanflykter

Hmmm, igår kväll så hoppade jag ju in i duschen och rakade benen när jag förstod att jag inte skulle kunna krångla mig ur ett besök på gymmet med Camilla idag, men jag har faktiskt inte varit där... Jag har verkligen ingen lust!!!
Jag höll nästan på att börja lipa för att jag verkligen inte ville dit, så jag drog mig ur i sista stund (eller ja, jag bestämde mig rätt tidigt egentligen)...

Jag vet inte vad det är med mig just nu! Jag är så fruktansvärt nere och låg och konstant lipfärdig... :-(
Mensen har jag precis haft så det beror inte på den; det kanske är vädret!?!
Jag vill inte göra någonting och tycker inte att någonting är roligt...
Usch, allt känns jättejobbigt!

Nåja, jag hade ju 6 rätt på mitt V86-system i alla fall (även om det bara gav typ 12:-/andel tillbaka), och det var ju roligt ;-)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Inga kommentarer: