söndag 3 februari 2013

Jag saknar dig, pappa

Just nu är jag på väg till Mariestad för att kolla till min farmor som är dålig, så jag passade på att stanna till vid minneslunden vid Leksbergs kyrka där pappas begravning hölls... Han är inte spridd här uppe, men med minneslunder så spelar det ju ingen roll vart man stannar till och skänker de man saknar en tanke, och den här minneslunden ligger ju precis på vägen...

Den här helgen har varit hemsk! Jag har känt mig nere, låg och deppig i två dagar i rad, och idag mår jag riktigt uselt :-(
Jag går runt med en konstant klump i bröstet och vill bara gråta...

Saknaden efter mamma och pappa värker, och jag vet varken ut eller in om framtiden, jobbet, relationen...you name it! Allt känns meningslöst...

Usch, nu ska jag åka vidare till farmor och hoppas att det får mig att må lite bättre! På återseende...

1 kommentar:

Sara F sa...

Det kommer att kännas bättre, jag lovar! Du är stark. Kämpa på! :)

// Sara från Shervins motivationsgrupp på FB.