lördag 9 februari 2013

Hemsk natt :-(

Usch, det känns som att jag aldrig kommer att få må bra igen...
Inatt så drömde jag världens mardröm om att Alva dog och jag vaknade upp mitt i skrivandet av hennes dödsannons! Lipade som en gris naturligtvis...och jag blir gråtfärdig bara jag tänker på drömmen :-(
Det känns som att jag knappt har sovit någonting inatt och ögonen är helt röda och svider...
Jag HATAR att drömma mardrömmar och jag HATAR att gå runt och känna mig ledsen och nere hela tiden! Hoppas att det släpper snart, för jag vill bara få må bra och kunna njuta av att spendera tid med mina älskade ungar och min underbara familj igen!!!

Igår försökte jag att bli av med min stängning idag, men fyra personer sa nej och nu finns det ingen mer att fråga så jag får helt enkelt försöka att rycka upp mig och åka in och jobba... Det värsta är ju bara att det är så psykiskt jobbigt att koppla på det eviga leendet och positiva kundbemötandet när man bara vill lägga sig ner och dö typ... Men det ska nog gå bra (man har ju övat på det i mer än 10 år; att alltid verka glad och positiv utåt gentemot kunderna även om man har en dålig dag alltså)...

Nåja... Förlåt för det extremt negativa och tårdrypande inlägget, men ibland så måste man bara få öppna sitt hjärta, spy ur sig lite galla och beklaga sig lite för att orka gå vidare...
Jag hoppas i alla fall att alla ni andra får en trevlig helg, så hörs vi när jag är på banan igen ;-)

2 kommentarer:

Kathrin sa...

Men usch, vilken fruktansvärd mardröm. Hoppas att du kunnat skaka av dig den lite mer nu och att du mår bättre!
Stor KRAM till dig!

Helen sa...

Men fy vilken hemsk å otäck mardröm.... Hoppas att du mår bättre idag gumman .. Skicka tusen varma kramar