torsdag 14 februari 2013

Fin present

Och inte nog med det; förut så kom Camilla förbi med den här fina porslinscupcaken fylld med naturgodis och nötter till mig också - tack så jättemycket!

Och här ligger jag med 38,2 graders feber och hade inte köpt någon present till någon av dem :-(

Däremot så gjorde jag iordning middag till familjen; strips (M:s favoritmat), vegetariska/glutenfria vegopuckar samt Jensen Bõfhus favoritsås.
Och till efterrätt så hade jag bakat en glutenfri SUPERGOD kladdkaka som jag serverade med vispad grädde och jättefina jordgubbsmaränger från Maxi-bageriet.
Och sen hade jag köpt varsin liten Alla Hjärtans Dag-present till allihopa: en tidning (Fotosidan) till M, en Lego Friends-vattenscooter till Alva samt ett block och tuschpennor till Noel...

Just nu så sitter båda ungarna i badet, och innan de hoppade i badkaret så kissade Noel på toaletten för första gången!!! Jag bara satte honom där mest på skoj och sa typ kisskiss, och så kissade han ;-)

Inga kommentarer: