torsdag 21 februari 2013

Frukost

Idag testade jag att blanda i en klick jordnötssmör i min turkiska yoghurt, och tillsammans med några ekologiska valnötter så blev det supergott ;-)
Till detta så åt jag 1/2 kesobröd med skinka samt en kopp te = en god start på morgonen...

Inatt har Noel sovit urdåligt! Han vaknade kl 21.30 och grät helt otröstligt, men somnade om efter ca 10 minuter. Sen vaknade han och grät igen kl 01.00, men tystnade och somnade om efter lite välling. Klockan 05.45 ville han ha välling igen, och sen var det dags att gå upp kl 07.20... Det får nog bli en Redbull för min del på jobbet sen om jag ska orka jobba fram till klockan sex!

Nu på morgonen har vi sjungit för Noel och han har fått öppna presenter och födelsedagskort från både oss, farmor i Stockholm, Maryanne och Toivo, "gammelfarmor" Eivor, farbror Torsten, morbror Jimmy och gammelfarmor Ruth ;-)
Jag visar er bilder på hans fina presenter ikväll när jag kommer hem...
Dessutom så fick han ju lite grejer i lördags när vi hade kalaset för honom i samband med S:s 30-årsfest, så de får ni också se ikväll...





Inga kommentarer: