onsdag 13 februari 2013

Sjuk :-(

Igår så tog jag och Camilla med oss ungarna och åkte skridskor, och under tiden så var brorsan barnvakt åt Noel... De var ute på lekplatsen i lite mer än 2 timmar och grävde i snön, åkte bob och gungade ;-)
Tack snälla Krille för hjälpen!!!

Efter det så åkte vi hem och vilade och käkade lunch, och på eftermiddagen så kom både Camilla och barnen samt Sabina med bebis och fikade semlor ;-)

En mysig heldag, med andra ord!

Däremot så kände jag redan igår att jag började att bli snorig, och idag har jag varit stelfrusen hela dagen och suttit och huttrat i kassan... När jag kom hem så lade jag mig i ett varmt bad, men jag fryser lika mycket ändå plus att jag är jättesnorig :-(
Jag ringde till jobbet och sjukanmälde mig förut, så imorgon stannar jag hemma och kurerar mig!

1 kommentar:

Helen sa...

Krya på dig gumman..