torsdag 24 maj 2012

Vilken jävla natt :-(

Igår kväll så lade jag Noel i hans egna säng för en gång skull, men redan kl 01.20 så vaknade han och skrek och ville komma över till mig... Efter många om och men så somnade han om, men efter ca en timma så vaknade jag själv upp med världens migränanfall!!!
Det var nog ett av de värsta hittills...
Jag var helt genomblöt av svett, mådde illa och hade så ont i huvudet på höger sida så att mitt öga tårades av smärtan :-(
Jag gick upp och krafsade fram två Diklofenak (som jag hade glömt bort att jag hade) och gick och lade mig igen, men det var ju helt omöjligt att somna om! Dessutom så försvann svettningarna ganska fort, men ersattes av en frossa utan dess like...

Efter ett tag så lyckades jag somna i alla fall, men sen ringde ju klockan nu kvart över fem så jag är löjligt trött idag!

Inga kommentarer: