tisdag 29 maj 2012

Halv åtta hos mig

Nu har jag smällt i mig två LCHF-bröd med kokt ägg och majonäs (mums!), och till mellanmål förut så blev det en näve rostade mandlar och en banan...
Jag hade ju tänkt att göra en köttfärspaj egentligen och köpte mandelmjöl och grejer, men sen orkade jag bara inte ställa mig och göra iordning den - det får bli en annan dag ;-)

Noel har precis duschat och nu har han mosat i sig lite äggvita också. Och slickat av smörkniven...
Snart är det dags att få ungarna i säng; alltså, efter två dagar hemma med en gnällig Noel och en Alva som pratar konstant, så längtar man efter att de går och lägger sig så att man får lite lugn och ro...

Jag är hemma med Noel imorgon också och hoppas på att hostan och febern ger med sig, och Alva ska på sitt andra besök till skolan.
Jag funderar på att ta med mig lillemannen och åka till Mariestad; det blev ju inget besök dit idag, och jag pallar nog inte att bara vara hemma i en hel dag till...

Inga kommentarer: