torsdag 31 maj 2012

Sjukling

Stackars Noel, han är så snorig och hostig att han inte ens får i sig någon frukost :-(
Han kämpar dock på, och jag lyckades få till ett litet garv när jag lekte titt-ut bakom telefonen...
Usch, visst är det jobbigt när ens barn är sjuka!?!

Inatt sov han dock aningen bättre än tidigare; han sov nästan helt oavbrutet fram till kl 01.00, sen låg han och hostade i en halvtimme ungefär och sen sov han hyfsat bra igen fram till kl 06.30...

Imorse var febern nere på 37,2 grader, men vi får se hur det går med hostan och snorandet under dagen. Om han är i lika dåligt skick imorgon så måste jag nog vara hemma en dag till...
Shit, här kan man snacka om att klättra på väggarna!
Tyvärr så har M massor att göra på sitt jobb, annars hade han fått vabba - jag saknar Maxi och kollegorna :-(

Nu är det snart dags att åka och lämna Alva på dagis, och sen åker jag och Noel tillbaka hit och vilar oss lite...

Inga kommentarer: