söndag 27 maj 2012

Somnade tidigt...

Idag har Noel sovit i sammanlagt 2 gånger 10 minuter på hela dagen - helt overkligt!!! Och inte helt otippat så stendäckade han här i soffan alldeles för tidigt nu ikväll, kl 18.50... Ja ja, det är väl bara att ställa in sig psykiskt på att få gå upp tidigt imorgon bitti!

Vet ni förresten när han vaknade imorse?
Kl 09.40...
Visst låter det nästan för bra för att vara sant? Det är det också, för det har en naturlig förklaring; han sov typ ingenting inatt :-(
Och anledningen till det fick jag syn på förut - vänster kindtand är på väg upp...

Nu kom Alva precis in efter att ha lekt med granntjejen, Noel sover och M är hos en kompis och kollar på fight. Och jag ska alldeles strax slå upp min sprillans nya Amelia Sommar och läsa litegrann ;-)

Klockan nio börjar Big Brother live, och det ska jag nog kolla på! Jag har tyvärr missat hela veckans avsnitt, men egentligen så räcker det ju med att kolla på söndagarna...

Inga kommentarer: