fredag 18 maj 2012

Glass

Idag jobbade jag till klockan tre, handlade lite, hämtade ungarna på dagis och sen åkte vi iväg till brorsan en sväng och hälsade på... Där bjöds det på glass ;-)

När vi kom hem började jag med maten, och nu har vi precis ätit; vegetarisk hamburgare med bröd samt pommes frites... Goodbye LCHF!
Lite senare väntar största skålen med lösgodis framför teven ;-)

Idag var det precis hur mycket folk som helst på jobbet; shit, vi hade typ tjugo personer i kö i flera timmar ute i Förbutiken... Jag har i och för sig inga problem med att det är mycket folk och mycket att göra, men dels så tycker jag synd om kunderna som måste köa så länge och dels så är det lite jobbigt att det är så mycket saker vid sidan om som inte hinner göras, t ex andelsspel, fylla på korv, stämma av kassan...

Nu ikväll så är jag så himla trött!
Igår när vi kunde ta sovmorgon (jag började ju inte förrän kl 12.30) så vaknade Noel redan kl 06.50, och idag när jag hade ställt klockan på ringning klockan tjugo över sju så sov han minsann hur hårt och länge som helst!
Undrar om barn känner på sig när föräldrarna vill sova ut - då vaknar de urtidigt, bara för att retas :-(

Inga kommentarer: