onsdag 23 maj 2012

Noel och morbror Jimmy

Igår hade vi en jättemysig dag i Mariestad, och ungarna var glada och nöjda hela dagen!

Innan vi åkte iväg så kollade jag mig i spegeln och konstaterade att jag har blivit fetare än vad jag har varit på länge, och imorse när jag vägde mig så tänkte jag att "bara jag inte väger mer än 72 kg så är det lugnt", och så stannade vågen på 72,6 kg :-(

MEN jag får ju helt klart skylla mig själv för jag har proppat i mig kopiösa mängder med godis och annat skräp, och inte rört på mig en endaste millimeter...
Jag fick dock en glad överraskning av M igår - han har fixat så att hans mamma tar hand om ungarna ca en timma tre gånger i veckan så att vi kan börja motionera ihop ;-)

Nu är det dags att lämna Noel på dagis och följa med Alva till skolan!
På återseende...

Inga kommentarer: