måndag 28 maj 2012

Nu kör vi!!!!

Nu får det bannemej vara slut på det här jäkla frossandet i socker som jag har ägnat de senaste dagarna åt... Vikten har skjutit i höjden och jag har haft huvudvärk nästan varje dag :-(

Nu på morgonen stannade vågen på 73,4 kg och även om det mesta är vätska, så känns det ju helt förkastligt att gå upp nästan allt som man har kämpat sig av med...

Fy, vad jag blir besviken på mig själv!

Men nu är jag taggad igen, och faan om jag inte ska klara det den här gången... Man mår ju sååå mycket bättre av att äta LCHF, och det finns ju ingen värre känsla än att gå runt och känna sig fet och ful :-(

Idag får jag vara hemma med Noel; han var jättevarm inatt och nu på morgonen så hade han 38,2 graders feber... Jag är nästan helt säker på att det bara är den nya tanden som spökar, men jag ringde till dagis och frågade vad de tyckte att jag skulle göra och de ville att han skulle vara hemma!

Dagen startade med ett LCHF-bröd med Bregott och Klosterskinka, samt en kopp te med lite mjölk i...

Inga kommentarer: