måndag 21 maj 2012

Dagens bus:

Noel fick tag på en öppnad förpackning med kakao och hällde ut den i lådan med bakprylar...
Åh, vad arg jag blev!
Men nu fick jag ju samtidigt möjlighet att ta tag i att rensa lite i lådan och torka rent... ;-)

På tal om något helt annat så har jag varit på banken nu på förmiddagen och fixat med lite kontoutdrag och grejer angående pappas konton - åh, vad det ska bli skönt när alla såna här praktiska grejer är avslutade! Nu är det bara arvsskiftet kvar...

Hjälp, vad varmt det är ute idag! Jag gick från högskolan och hit till jobbet, och jag är helt genomsvettig! (Jag parkerade bilen där så att M kan ta den sen när han kommer från stationen, och hämta ungarna på dagis)...
Det är ju värsta/bästa sommardagen ute!

Idag jobbar jag till kl 17.15 och fyrtiofem minuter senare ska jag på utvecklingssamtal på dagis. Full rulle, med andra ord!

Idag är Noel 15 månader och ÄNTLIGEN så går han!!! Det släppte ordentligt i helgen, och nu stapplar han fram mest hela tiden ;-)

Inga kommentarer: