torsdag 17 maj 2012

Kvällsmat:

Två LCHF-bröd med rökt Emilskinka, några röda vindruvor och en kopp te ;-)

Igår var verkligen ingen bra mat-dag!
Till frukost åt jag två LCHF-bröd (ett med kokt ägg och kaviar, och ett med prickig korv, sallad, gurka och paprika), till lunch åt jag ett LCHF-bröd med prickig korv samt några rostade mandlar, till mellanmål åt jag en banan, när jag kom hem åt jag fyra Finncrisp med kaviar och ost samt en bit LCHF-kladdkaka med LCHF-vaniljglass, på bingon åt jag två LCHF-bröd med stekt ägg samt två rutor mörk choklad, och utöver det så slank det ner några teskedar jordnötssmör...

Idag har jag väl ätit lite bättre, men inte optimalt: till frukost blev det två LCHF-bröd med ost och kaviar, till lunch åt jag vegetarisk "kyckling"-gryta med coleslaw, på jobbet åt jag två grillade korvar utan bröd, en banan samt några rostade mandlar, och till kvällsmat åt jag det som bilden visar... Plus att jag provsmakade två bars som jag köpte förut (bild och recension kommer)...

Idag har jag haft huvudvärk nästan hela dagen :-(
Jag tror att det beror på att jag dels har druckit för lite vatten och dels att jag åt så dåligt igår...

Nu sitter ungarna i duschen och snart är det dags att skicka dem i säng - det ska bli skönt med lite lugn och ro ;-)
Imorgon är det jobb och dagis som väntar igen; jag jobbar kl 9-15...

Inga kommentarer: