onsdag 30 maj 2012

Trööööött

Det blev inte många timmars sömn inatt heller p g a hostan, men nu på morgonen verkar det av någon anledning vara lättare att sova... Jag börjar oroa mig för att det kan vara lunginflammation Noel kan ha, med tanke på hostan i kombination med febern!?! Jag avvaktar i några dagar och ser om hostan ger med sig, annars får jag nog ringa till Jourcentralen och rådfråga dem...

Nu är det dags att gå upp och duscha, äta frukost, sminka sig, skjutsa Alva till dagis och åka vidare till Mariestad. Sen ska Alva hämtas på dagis, M hämtas på stationen och ikväll så är det sista Proppen.

Ps: nu när jag ställde mig på vågen så visade den 72,0 kg = -1,4 kg sedan i måndags ;-)

1 kommentar:

Helen sa...

hoppas det inte är lunginflammation.. håller tummarna..
grattis till ett härligt minus..
kram kram