måndag 28 maj 2012

LCHF-pannkakor

Det har gått bra med maten idag - inget socker har slunkit ner... Frukosten, mellanmålet och middagen har jag ju redan redogjort för, och utöver det så har jag ätit två Finncrisp med Bregott och räkost till mellanmål samt LCHF-pannkakor med grädde och frysta hallon till kvällsmat (OBS: på en assiett, och smält grädde dessutom)...

Jag trodde nästan att jag skulle ha världens huvudvärk idag p g a sockeravvänjningen, men det har jag inte haft... Däremot så har jag varit sjukt trött idag, men det beror nog på att Noel inte har sovit! Nu på dagen idag så sov han i typ 20 minuter...

Han har varit så himla gnällig och klängig :-(
Men å andra sidan så har han ju haft feber och jätteont i munnen, så det är ju inte så konstigt...
Stackars min lille bäbis!

Nu har vi precis fått i honom lite Alvedon, och han har somnat... Jag har faktiskt också redan gått och lagt mig; jag känner att jag har en massa sömn att ta igen!

Imorgon är vi lediga, så vi får se vad vi hittar på... Det kanske blir en sväng till Mariestad igen; det är ju kul att träffa farmor, och samtidigt så är det så kul att se hur hon själv lever upp så himla mycket när vi kommer ;-)

På tal om Mariestad så blev jag så grymt irriterad på begravningsbyrån som hade hand om pappas begravning förut, men det berättar jag om imorgon!

Håll tummarna för att både jag och Noel får sova gott inatt ;-)

2 kommentarer:

jimmy sa...

vore himmla kul om ni åker till mariestad och är där när jag slutar. så jag kan leka med barnen! ;)

jimmy sa...

usch Syrran!! lika mycket grädde som farmor ju! hehe =)