onsdag 9 juni 2010

Spänning på jobbet...


Idag när jag precis hade kommit till jobbet och var på väg till Förbutiken så kommer det fram en kund och säger att hon har sett ett par stoppa på sig grejer och sen gå mot kassan.
Jag fick syn på några från Specialen och berättade vad kunden hade sagt, och sen fick de ge sig ut på springmarsch... Tyvärr hade tjuvarna en bil som väntade utanför, så de kunde dra iväg utan att vi fick tag på dem...
En liten stund efter det gick 2 tjejer ut genom min kompis kassa, och då tjöt larmet.
Specialen fick återigen rycka ut, och den här gången hittade de både blekmedel till håret och lösnaglar i ena tjejens ryggsäck...

Jag fattar inte att folk vågar/kan med att sno!!!
Själv skulle jag skämmas ögonen ur mig om jag blev tagen på bar gärning, men folk verkar liksom inte bry sig...
Om jag hade åkt dit för snatteri någonstans, så skulle jag ALDRIG visa mig i den butiken mer!

Nu har jag och Alva precis käkat fullkornsspagetti och köttfärssås, och jag blev helt dödstrött efter maten... Får nog lägga mig lite på sängen och vila...

Ps: har fått igång surfstickan nu, så då återstår bara iPhonen och vårt trådlösa nätverk...

Inga kommentarer: