söndag 27 juni 2010

Nybakat...

Idag har vi haft en underbart lugn och skön dag! I förmiddags tog M med sig Alva upp till Billingebadet och plaskade runt i några timmar medan jag stannade hemma och bakade, och klockan halv två träffades hela familjen (jag, M, Alva, brorsan och hans tjej, "farsan" samt min yngsta lillebror) hemma hos "farsan" och käkade; grillad oxfilé och fläskfilé, kokt färskpotatis, champinjonstuvning och tzatziki. Och till efterrätt åt vi min nybakade kaka och drack varsin kopp kaffe...

Nu har jag varit ledig i 3 dagar och mitt psyke har ställt om sig helt och tror att vi har semester! Det känns helt avigt att man ska gå och jobba imorgon... Som tur är börjar jag inte förrän kl 12, och på tisdag är jag ledig igen, men ändå...

Jag längtar verkligen till min semester (v 30-32).

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, för snart börjar fotbollen; Argentina - Mexico. HEJA ARGENTINA!!!

Inga kommentarer: