tisdag 15 juni 2010

Nädå... jag har INTE bränt mig idag!!!

Idag gjorde jag en chansning och gick ut i solen utan att smörja in mig med solkräm, och se hur det gick... Armarna och fötterna ser likadana ut, och nu sitter jag här i soffan med brännande hud och samtidigt iskalla fingrar/frossa... Faan, vad klantigt!

Men dagen har varit helt underbart trevlig! Och åh, vad jag längtar efter min semester... Hoppas att jag får 3 veckor fyllda med sol, värme, bad och kärlek!!!

Idag fick förresten min "farmor" komma hem från sjukhuset - de hade lyckats häva stroken, som tur var. Hoppas att alla jag känner får vara friska och må bra i fortsättningen nu; det får vara slut med alla jävla sjukdomar och allt elände!

Nu är det fotboll som gäller; Brasilien-Nordkorea. Heja Brasilien!!!

Inga kommentarer: