tisdag 8 juni 2010

Dagens middag:

Stekt fläskytterfile med färska champinjoner, paprika, soja, salt,
vit- och svartpeppar samt crème fraîche tillsammans med
fullkornslinguine.
Riktigt gott!

Nu efter maten sitter jag här vid köksbordet och tittar på när Alva
ritar, och brottas med ett sockersug utan dess like... I ett sånt här
läge skulle jag lätt kunna trycka i mig en hel bunke chokladbollssmet
typ, men jag ska försöka att behärska mig ;-)
Har redan ätit 2 bitar mörk choklad idag... Tyvärr tror jag inte att
jag kommer att kunna hålla mig resten av dagen, så vi får väl se
hur detta slutar...

I övrigt så kan jag berätta att regnet ligger på lur, och säkert
åska också, för jag har ont i huvudet.
Ska nog dimpa ner i soffan och sätta på en film åt mig och Alva...
Hmm, lite smågodis till den vore ju inte helt fel ;-)

Inga kommentarer: