onsdag 2 juni 2010

Behöver inspiration...

Sån här "rolig" mat får man äta när inspirationen tryter; chorizo,
fullkornsris, lätt crème fraîche och gurka...
Men idag har jag faktiskt inte varit hungrig!
Till frukost åt jag det vanliga, till lunch blev det en fryst
färdigrätt: kycklingfilé med dinkel, brytbönor och örtsås (=inget
vidare gott), till mellanmål en banan och 2 rutor mörk choklad och
till middag alltså korv och ris...
Urtråkigt, men ändå GI-vänligt!
Nu ligger jag här i sängen med lite begynnande huvudvärk, och
misstänker att den beror på mitt kaffeslarv idag...aja baja! Hoppas
bara att jag inte vaknar med migrän imorgon!!!

Konstigt nog är jag inte alls trött nu ikväll; hmm, jag som brukar
börja gäspa vid 19-tiden och typ gå och lägga mig två timmar
senare...
Det måste bero på solen - I love it!!!

Inga kommentarer: