tisdag 8 juni 2010

Lyxfrukost

Den här ljuvliga frukosten tyckte jag att jag var värd idag på min
lediga dag; ett osötat solrosrågbröd med ost/skinka samt ett kokt
ägg med majonäs, fil med jordgubbar och valnötter samt en kopp
kaffe...
Hmm, undrar varför jag inte går ner i vikt ;-)

Idag har jag verkligen ingenting uppskrivet på min "måste-göra-
lista", men däremot har jag typ en hel A4 med borde-göra-saker;
hänga in våra rena kläder i garderoberna, dammsuga, plocka in
disken, vattna blommorna, damma, byta gardiner i vardagsrummet, rensa
i allt-i-allo-skåpet i köket, skura toaletten, fixa present till
moster Mias 50-årskalas på lördag, frosta av frysen... Puh, listan
tar verkligen ALDRIG slut!!!
Men för en gång skull tänker jag vägra att jobba ihjäl mig på min
enda lediga dag av 10 arbetsdagar, och istället NJUTA av att vara
ledig och slappa och bara göra ingenting...
Nice!!!

Inga kommentarer: