onsdag 2 juni 2010

Grinig...

Jag har verkligen varit på jättedåligt humör i ungefär 3 timmar
och satte mig till och med och funderade på vad det kunde bero
på...och jag kom på det; KAFFE!!! Jag har ju inte druckit något
kaffe sen typ innan kl 9.00 imorse...
Jag lämnade Alva på dagis strax efter kl 9.00 och tog en 40-minuters
promenad i strålande solsken. Sen jobbade jag till kl 13.00 innan jag
fick min lunch, och det blev liksom inte av att jag drack något kaffe
efter maten... Och när jag slutade kl 15.40 åkte jag direkt och
hämtade Alva och sen hem och lagade mat och diskade m m...

Sååå, nu sitter jag här med en STOR kopp nybryggt kaffe och väntar
på att M ska komma hem; så fort han kommer ska jag dra iväg till
Maxi och handla lite åt "farsan" som fick komma hem från sjukhuset
idag - VÄLKOMMEN HEM!!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: