måndag 7 juni 2010

Mmmmmmm......

Färska jordgubbar med vispad grädde och 2 bitar mörk choklad med
jordgubbsfyllning...

Imorse åt jag ett rågbröd med skinka och avokado till frukost.
Första mellanmålet på jobbet bestod av ett rågbröd med prickig
korv och det andra av en banan.
Till lunch åt jag bulgursallad och coleslaw, och till middag blev det
fullkornsris och korvstroganoff.
Och nu ikväll har jag alltså njutit av jordgubbar!

Det har faktiskt gått bra att strunta i vitt bröd och vanligt ris och
pasta och sånt, men jag är så himla hungrig hela tiden... Jag är
helt övertygad om att jag äter fel!
Ja ja, jag orkar inte riktigt bry mig; speciellt inte efter att ha
jobbat så mycket som jag har gjort nu - jag har jobbat 6 dagar i rad,
är ledig imorgon och jobbar sen i 3 dagar till...

Nu ska jag gå och borsta tänderna, och sen ska jag försöka hålla
mig vaken och kolla på CSI...
See you tomorrow!!!

Inga kommentarer: