söndag 6 juni 2010

Hungrig...

Igår åt jag inte alls bra, för jag var hungrig typ hela tiden...
Till frukost åt jag ett osötat rågbröd med skinka och ett kokt
ägg, till lunch blev det en macka med kycklingröra på stan, till
mellanmål åt jag 2 minismå päron, till middag blev det en Felix
broccoli/ost-soppa och till kvällsmat ett rågbröd med skinka och 5
köttbullar...

Jag ska försöka att äta lite bättre och mer mättande idag, men jag
verkar inte ha lärt mig av mina misstag än för jag började nyss
dagen med samma frukost som igår...
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det jobb mellan kl 11-17.30.

Förresten, jag måste ju berömma M litegrann; både igår och idag
har jag fått frukost på sängen, och igår tvättade han flera
maskiner tvätt och bäddade rent i sängarna... Jag ÄLSKAR att bli
bortskämd!!! Som grädde på moset stod det en 1 1/2- liters Pepsi Max
på kylning i kylskåpet när jag kom hem från jobbet ;-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: