fredag 11 juni 2010

Jag VET att man inte ska låta sitt barn leka med maten...

...men det är ju så roligt när man äter spagetti... ;-)

Idag har det varit en hektisk dag, men ändå lugn och skön. Det
började med att jag tog BILEN till jobbet p g a regnet, och sen
jobbade jag kl 9-15. Efter det hämtade jag Alva på dagis, och vi
åkte tillbaka till Maxi... Efter ca 20 minuter kom brorsan och hans
tjej och mötte upp, så vi tog en fika på Waynes Coffee tillsammans,
och efter det irrade vi runt och köpte presenter till moster Mias 50-
årskalas imorgon. Jag tror att hon kommer att bli supernöjd med sina
fina presenter!!!
När vi kom hem var klockan redan 19.00 så det blev lite kvällsmat
(hamburgare med bröd), tv-tittande och sagoläsning; Alva var
jättetrött och somnade mitt i sagan...

Nu ska jag läsa lite grann, och sen ska jag sova och ladda inför
kalaset imorgon!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Du pratar om vardagliga saker och det är så skönt att läsa om någon med ett vanligt liv. Att du uppdaterar ofta är inget minus heller. ;) Jag hoppas verkligen att du fortsätter blogga!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Huvudsaken är väl att de äter. Jag tror inga ungar sitter sådär när de är 18 år ändå. :)

Ha en fin kalasdag!