tisdag 5 maj 2009

Vad tänkte han på?

 
Alltså, hur resonerar man när man gör om sig till ett sånt här monster? Finns det någon över huvud taget som kan tycka att det här är snyggt eller häftigt? Jag tycker bara att det är helt bisarrt... 

Hur som helst, frukosten idag bestod av exakt likadana smörgåsar som igår (samt några gurkskivor), så den hamnade på 4,5 points idag igen. 
Har redan börjat fundera på vad jag ska laga till middag, och jag är lite inne på att antingen göra spagetti och quornfärssås, ris och thai-gryta eller lasagne... Tänkte ta med Alva på en promenad bort till affären sen (ca 6 km tur och retur) och då kanske man får lite inspiration och kan bestämma sig.
Nu måste jag börja röja undan lite här för min moster kommer snart hit och hälsar på en sväng. Sen måste jag tvätta också, typ 3 eller 4 maskiner - blä! 

Inga kommentarer: