måndag 25 maj 2009

Hungrig...

Usch, jag är så fruktansvärt omotiverad till viktväktandet för tillfället, så det är verkligen en kamp varje dag! Igår trillade jag dit och käkade både en Twix och chips/dip, men idag har jag lyckats hålla mig mot alla odds. 
Till frukost åt jag två halvor Fröig med skrattande kon light, 2 ostskivor (10%), 1 tsk lättmajonäs och tomat (5p). Till lunch åt jag en burk grönsakssoppa och 1 fralla (4p). Till middag blev det ris, grillfilé och champinjon- och fetaostsås (6,5p), till kaffet en VV-bar (2p) och 2 Brago-kex (1p). 
Nu sitter jag här i soffan och magen kurrar... Ska gå upp och lägga mig snart, så att den här jobbiga dagen tar slut!

Imorgon ska jag till kuratorn igen, och då ska Alva vara hos brorsan under tiden. 
TACK FÖR HJÄLPEN!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej! Vill bara skicka en hälsning till dig och peppa dig till att komma igång igen. Det är inte lätt alltid, man vill så mycket och ibland trycks man lätt ned av saker. nu är det dags att vända det där onda och försöka se framåt... Kom igen. Hälsn. Lotta