söndag 17 maj 2009

Frukost: 4 points


2 smörgåsar med Lätta; den ena med keso och tomat, den andra med hoummus, tomat och ruccolasallad. Och en kopp kaffe, såklart!
Idag blir det en lugn söndag - ska nog ta med mig Alva och åka hälsa på Camilla en sväng. Jag kanske aldrig berättade det förresten - vi åker ju till Astrid Lindgrens värld imorgon (jag, Alva, Camilla och hennes två minsta barn)! Vi passar på nu innan högsäsongen börjar - fick ett Ikea family-erbjudande om en natt i stuga och 2 dagars entré till parken för 799 kronor, så imorgon sticker vi... Det ska bli så himla roligt!
På tal om något helt annat; fy farao vad jag var godissugen igår kväll! 
Jag åt mina 2 dl skruvar och sen satt jag och tänkte på godis, chips, choklad m m ända tills jag gick och la mig... Jag var sååå nära att gå ut och länsa skafferiet, men duktiga jag tog ett äpple, en clementin och ett glas vatten istället... Klapp på axeln till mig :-)

1 kommentar:

Helen sa...

stor klapp på axeln kommer här!!!
klapp klapp