lördag 9 maj 2009

Jag har syndat...

Efter marknaden stannade vi till vid pizzerian i Axvall, och köpte pizza: det blev en Margherita med champinjoner och kebabsås, och Cola light.
Nu har vi precis kommit hem och jag sitter här vid köksbordet med en kopp kaffe och en påse marknadsnougat(!)
Som ni nog förstår räknar jag inga points idag, utan tänker bara njuta av allt gott som finns att äta och ta nya tag imorgon. Och det känns så jävla rätt!

Snart är det dags att åka iväg till jobbet, och jag är verkligen INTE sugen på det!!! 
Åh, vad jag hade velat vara hemma idag och bara slappat och kollat Robinson och tagit det lugnt...

Förresten, förut bajsade Alva på toaletten för första gången!

2 kommentarer:

batgirl sa...

Ibland måste man "unna" sig för att orka fortsätta. Helt rätt tycker jag.

Helen sa...

man är inte mer än människa och behöver unna sig utan att känna skuld.. vilket man ofta gör...
va synd att jobblusten försvann...
duktiga duktiga Alva.. va härligt.. kram