tisdag 5 maj 2009

Dagens middag:

Indisk grönsakswok med risnudlar - 8 points och himmelskt gott!!!

Sitter här vid köksbordet och njuter av min mat medan Alva ligger där uppe och vilar middag. När jag är ledig från jobbet brukar jag också lägga mig och sova en timme eller två med henne, men idag var jag inte alls trött så jag fick ge upp försöken att somna ganska snabbt... Började läsa min nya pocket istället, och den verkar riktigt bra: "Motsatsen till kärlek" av Julie Buxbaum.

Tidigare när min moster var här fikade jag med kaffe, 1 äpple och 1 dl Klings polkagris-glass, så hittills idag är jag uppe i 15,5 points. Har alltså 4,5 points kvar och vet inte riktigt vad jag ska lägga dem på för något gott... Får nog bli en god kvällsmacka lite senare, tror jag.
Men nu är det dags att köra en tvättmaskin till... 

Inga kommentarer: