lördag 23 maj 2009

Min mobil är på lagning :-(


Det är ju skittråkigt att inte kunna blogga med mobilen, men jag har fått låna den här och jag tycker att den är så himla snygg! Det skulle ta 2-4 veckor att laga min alternativt får jag en ny, så ni får stå ut med att slippa alla mina bilder på all mat jag äter under några veckor... hi hi...
Idag har jag jobbat mellan kl 9.30-16.00 och jag är så himla trött i huvudet. Ska ställa mig och göra iordning tacos snart, för jag är hungrig som en varg också. 
Till frukost åt jag smörgåsen jag visade på bild, samt yoghurt, flingor och jordgubbar = 5p, och till lunch blev det pasta penne med grillfilé i champinjonsås och rårivna morötter (7p) och utöver detta har jag ätit 2 päron och 1 äpple.
Nu har jag 8 points kvar, och för dem tänker jag äta 1 mjukt tortillabröd (2,5p), 2 tacoskal (2,5p), quornfärs (2p), 1/2 dl majs (0,5p) och en kesella- och fetaoströra (0,5p). Åh gud, vad jag är hungrig! Jag måste börja med maten med en gång...
Ciao!

Inga kommentarer: