torsdag 7 maj 2009

Fruktsallad

Avslutar dagen med en fruktsallad bestående av jordgubbar, päron och äpple... 0 points!

För övrigt har det gått över förväntan med maten idag - jag som verkligen ÄLSKAR marknadsgodis (den bruna mjuka nougaten!) lyckades hålla mig ifrån att ens provsmaka en endaste liten bit...
Idag har jag kommit upp i 17 points, och i och med att jag överskred med två points igår så väljer jag att stanna här idag.
Frukosten "kostade" 6 points, lunchen 5 points och middagen 6 points, och sen har jag bara ätit frukt utöver detta. Bra jobbat!!!

Nu är klockan strax över åtta och det börjar bli dags att natta Alva. Igår var jag jättetrött och nere och på dåligt humör, så då gick jag och la mig samtidigt som Alva klockan halv nio, och jag funderar på att köra en repris på den idag... Är i och för sig inte direkt trött, men väckarklockan ringer klockan 05.30 imorgon bitti så det är ju lika bra att gå och lägga sig i tid... Dessutom har jag ju en bra pocket som ligger och väntar på mig där uppe - jippie!

1 kommentar:

Helen sa...

duktiga du!!!
va smaskigt med jordgubbar.. måste jag köpa åsså.. kram