söndag 10 maj 2009

Semesterplaner!


I år fick jag tack och lov tillbaka några tusen på skatten, så det är redan bestämt att semesterresan går ända ner till Småland...hi hi... Alva är redan eld och lågor över att få hälsa på Pippi Långstrump, så det ska bli så himla roligt att få ta med henne dit! Sen blir det nog en sväng till Liseberg också... Jag och M har ju inte semester tillsammans i år, så vi får försöka pussla lite. Jag har semester vecka 27, 28 och 29, och han är hemma vecka 30, 31 och 32...
Idag har jag för övrigt (nästan) hållit mig till mina points igen, och det känns bra (förutom att jag är döhungrig just nu). Till frukost åt jag en ostfralla och K-special med mjölk (7p), till lunch åt jag spagetti och quornfärssås (6p), till mellanmål blev det en fralla och en melonsallad (3p) och när jag kom hem åt jag kokt potatis, vegoburgare, sås och gröna ärter (5p). Utöver dessa 21 points har jag ätit 2 äpplen och druckit Cola zero. Nu ska jag sova - god natt!


Inga kommentarer: