söndag 17 maj 2009

Skön dag med Camilla och barnen...

Idag har vi verkligen haft en slappardag! Vid halv elva åkte vi iväg till Skövde och mötte upp Camilla och hennes två yngsta barn på lekplatsen "Lilla Sommarland", och sen kom Alvas morfar dit också. Vi gungade och lekte i 1 timma ungefär och sen gick vi hem till Camilla och bara tog det lugnt. Hon bjöd på lunch också: 2 rostade mackor med sallad, gurka, tomat, hackad lök, majonäs, kokt ägg och avokado. Till det åt vi potatissallad. Och efter det varsin isglass ute i solen på hennes altan...
Jag måste erkänna att jag inte har räknat points efter att jag kom hem, så till middag nu ikväll har vi ätit mjuka tortillasbröd med vegetariska grillbitar, sallad, gurka, tomat, majs, fefferoni och gräddfil. Och till detta potatisgratäng. Och så väntar en påse chips till ikväll...
Alltså, den klappen jag gav mig själv på axeln igår är jag verkligen inte värd idag!!!




Inga kommentarer: