söndag 26 april 2009

Tråkiga söndag!

Idag har jag jobbat nästan hela dagen (kl 11-17.30) och det har ju i och för sig gått bra, men det har ju inte varit tokroligt direkt... 
Pointsmässigt däremot har det gått jättebra - trodde att jag skulle vara jättehungrig idag pga äteriet igår, men det har faktiskt gått jättebra med maten.

Frukost: 2 Polarkraft havre med Lätta, minikeso och grönsaker, kaffe (4,5p)
Lunch: ris och indisk quorn-currygryta (5,5p), Cola zero
Fika: 2 äpplen, kaffe
Middag: 2 tortillabröd med veg.färs och grönsaker (7,5p)

Nu är klockan åtta på kvällen, och jag ska snart gå upp och natta Alva. Köpte senaste numret av Må Bra förut, så det får bli kvällslektyren ikväll...
Imorgon ska Alva på 3-årskontroll och det ska bli så himla spännande att se vad hon väger och hur lång hon har blivit - vi har ju inte varit på någon kontroll på över ett år.

Förresten, jag fick lite hjärnsläpp precis - är det fortfarande 4 points/dag som man får spara?

2 kommentarer:

Johanna sa...

Yes 4 points är det :) Gillar din blogg, kolla gärna in min med om du inte gjort det. Räknas också points :)

Helen sa...

va skönt att det går bra med pointsen.. du har alltid nåt gott på din meny åsså. kram