torsdag 23 april 2009

Snart sovdags...

Jag är nöjd med dagen pointsmässigt idag, men återigen har jag gått alldeles för få steg... Stegräknaren stannar på 5126 steg.

Frukosten idag hamnade ju på 4,5 points, till fikat åt jag ett äpple, till lunch blev det matlåda från tidigare i veckan: pasta och pestosås (5,5p), på Alvas utvecklingssamtal fikade jag en slät vetebulle och kaffe (2p) och till middag åt jag fullkornsspagetti (4p) med grillfilé och pestosås (5p). 

Jag är fortfarande laddad till 100% och det känns jättebra! 
Jag är inte ens sugen på godis eller kakor eller läsk eller chips eller någonting... Tror att det kanske kommer bli lite jobbigt på lördag när det är kalas, men samtidigt tror jag att det kommer gå bra! En enstaka liten kaka kan man ju unna sig... om man är sugen då, vill säga...

Nej, nu är det dags för mig att gå upp och natta Alva. Imorgon börjar jag inte jobba förrän kl 11.00 så FÖRHOPPNINGSVIS får jag lite sovmorgon. Håll tummarna för det!

Inga kommentarer: