söndag 19 april 2009

Kolla in min kvällsmacka!

Imorgon börjar jag följa Viktväktarna igen, så ikväll fick det bli den här goooooda smörgåsen till kvällsmat: Ciabatta med Lätt & lagom, sallad, tomat, rödlök, kokt ägg, lättmajonäs och ett glas iskall färskpressad apelsinjuice... Vilken njutning!
Jag har insett att jag verkligen behöver ett "schema" att följa för att lyckas gå ner i vikt, och Viktväktarna ligger mig ju närmast om hjärtat, så det får bli det imorgon. 
Nu har jag letat upp pointscalculatorn och Butiksguiden, så nu kööööör vi!!!!!!
Är det någon som hänger på?

4 kommentarer:

Julia sa...

Vilket sammanträffande! Jag hade ändå tänkt börja imorgon! 18 p om dagen ska det bli här & minst en timmes promenad.

Lotta sa...

Lycka till nu när du ska sätta igång. För övrigt så ser den mackan väldigt smaskig ut!
Mums!
Lotta

Helen sa...

jag känner att jag inte har ork att räkna tyvärr för annars är ju vv ett säkert kort.. ´
men den mackan såg smarrig ut den.. mmm
kram

Johanna sa...

Jag börjar räkna points samma dag som dig :) Kolla gärna in min blogg http://johannasliv.spaces.live.com

Mvh Johanna